Megújuló elővárosi állomások

Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Az agglomerációban számos elővárosi állomásépület lesz szebb, és ami a fő: jobban ki fogják szolgálni az utazóközönség igényeit.

Megnőtt a forgalom

A falusi CSOK hatására sokan kiköltöztek az agglomerációba - a munkahely viszont a többséget még mindig a fővároshoz köti, így nem csoda, ha megnőtt a forgalom, és ezzel párhuzamosan megjelent az igény az elővárosok állomásainak és peronjainak korszerűsítésére.

Szerencsére a látványtervek már megnézhetők, és ha minden jól halad, a részletes tervek 2023-ra elkészülnek - azután pedig már kezdődhetnek is az építkezések.

Veresegyház

Sporaarchitects terv Veresegyház állomás

Paragram terv Veresegyház állomás

Studio Kraft terv Veresegyház állomás

Őrbottyán

Paragram terv Őrbottyán állomás

Sporaarchitects terv Őrbottyán állomás

Studio Kraft terv Őrbottyán állomás

Rákospalota-Újpest

RJZS terv

Paragram terv - déli aluljáróval az M3-as metró tervezett állomásához, és kerékpáros-gyalogos átjáróval

Sporaarchitects terv

Korszerűsítés és javuló forgalom

A nagyobb forgalom elősegítésére megnövelik a parkolási és kerékpártárolási lehetőségek számát egyaránt, ezáltal elősegítve a még könnyebb váltást a kényelmes vonatútra.

Természetesen a járatok sűrítését is tervezik. Várhatóan Őrbottyántól óránként 4, Veresegyháztól óránként 6, Rákospalota-Újpestről óránként 8-10 vonat indul majd Budapestre a legforgalmasabb időszakokban.

Az agglomerációba szeretne költözni? Keresse meg álmai ingatlanát most!

A CSOK-ról, a Zöld Hitelről és a Babaváró Hitelről is megtalál minden információt cikkjeinkben.

Forrás: Vitézy Dávid Facebook oldala